Bezpłatna aplikacja dla systemu Android, stworzona przez InitLive Inc.
O co chodzi?
Aplikacja InitLive to narzędzie dla menedżerów i wolontariuszy, które ułatwia wykonywanie ich pracy. Zapewnia im wszystko, czego potrzebują do wykonania zadania, od narzędzi komunikacyjnych i harmonogramowania, po dostęp do dokumentów i mobilne zameldowanie. Daje również menedżerom możliwość wysyłania powiadomień i wiadomości bezpośrednio do zarządzanych wolontariuszy.
Działa w połączeniu z aplikacją internetową, umożliwiając menedżerom zarządzanie zespołem wolontariuszy i wysyłanie wiadomości do nich, nawet jeśli nie są na telefonie. Jest również zdolna do automatycznego dostosowywania się do ostatnio dodanych lub usuniętych harmonogramów wolontariuszy.
Jak z niej korzystać?
Aby korzystać z aplikacji, potrzebujesz konta Google lub Apple. Aby się zalogować, po prostu wybierz odpowiednie logowanie, a następnie kliknij przycisk "Zaloguj się". Aby się zarejestrować, kliknij przycisk "Zarejestruj się". Po zarejestrowaniu aplikacja wyśle Ci e-mail z hasłem.